- رئیس اداره خوابگاه ها:
1- اجرای دقیق قوانین و مقررات وآئین نامه های مربوط به اداره امور خوابگاهها.
2- نظارت و انجام امور مربوط به ثبت نام دانشجویان متقاضی خوابگاه.
3- انجام امور مربوط به پذیرش و اسکان دانشجویان خوابگاهی.
4- بررسی دقیق نیازها و پیش بینی لازم در مورد رفع کمبود های موجود در خوابگاه ها
5- بازدید از خوابگاههای دانشجویی
6- تهیه اطلاعات آماری ساکنین خوابگاهی و اعلام به صندوق رفاه.
7- نظارت کمی و کیفی امور جاری خوابگاه شامل خدمات ، تأسیسات و امور اداری پرسنل زیر مجموعه.
8- انجام امور مربوط به شورای صنفی خوابگاههای دانشجویی.
9- نظارت بر انجام امور تسویه حساب دانشجویان.
- کارشناس اداره خوابگاه برادران:
1- انجام امور مربوط به ثبت نام دانشجویان خوابگاهی
2- انجام امور مربوط به صدور مجوز اسکان دانشجویان در خوابگاه ها
3- انجام امور مربوط به صدور مجوز مهمان
4- انجام امور مربوط به ثبت فیش های واریزی خوابگاه ها
5- انجام امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان
-کارشناس اداره خوابگاه خواهران :
1- انجام امور مربوط به ثبت نام دانشجویان خوابگاهی
2- انجام امور مربوط به صدور مجوز اسکان دانشجویان در خوابگاه ها
3- انجام امور مربوط به صدور مجوز مهمان
4- انجام امور مربوط به ثبت فیش های واریزی خوابگاه ها
5- انجام امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان
6- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.
- کار شناس اداره خوابگاه خواهران و حسابدار اداره خوابگاه ها:
1- انجام امور مربوط به تنخواه ماهانه امور دانشجویی.
2- انجام امور مربوط به پیش فاکتور های خرید لوازم ضروری ،تجهیزاتی و تأسیساتی خوابگاه ها.
3- انجام امور اسناد هزینه ها و تسویه حساب.
4- ثبت و تفکیک اسناد حسابداری.
5- بایگانی رسیدهای اسناد حسابداری.
6- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
7-انجام امور مربوط به مکاتبات معاونت و مدیریت دانشجویی
8- انجام امور مربوط به بروز رسانی گزارش عملکرد سالیانه حوزه معاونت دانشجویی
9- انجام امور مربوط به سامانه آموزش عالی
10- انجام امور مربوط به سامانه آموزش و ارزشیابی سالیانه کارکنان حوزه معاونت دانشجویی
11- انجام امور مربوط به حوزه معاونت دانشجویی در وب سایت دانشگاه
- کارپرداز امور دانشجویی:
1-استعلام بهای اجناس قبل از خرید و گرفتن پیش فاکتور.
2-گزینش و انتخاب کالاهای مرغوب و استاندارد.
3-فراهم نمودن و حمل اجناس خریداری شده وتحویل به انبار و اخذ رسید
4-تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور.
5-تسویه حساب تنخواه دریافتی در هر ماه.
6-انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.
-رئیس اداره رفاه دانشجویی:
1- نظارت بر انجام امور مربوط به ثبت نام وام های دانشجویی
2- نظارت بر انجام امور مربوط به صدور فیش شهریه خوابگاه
3- نظارت بر انجام امور مربوط به صدور دفترچه اقساط
4- نظارت بر انجام امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان
5- نظارت بر انجام امور مربوط به وصول مطالبات حقوق صندوق رفاه
6- نظارت بر انجام امور مربوط به کار دانشجویی
7- نظارت بر انجام امور مربوط به بیمه حوادث دانشجویان
-کارشناس اداره رفاه:
1- انجام امور مربوط به وام های دانشجویی
2- انجام امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان
3- انجام امور مربوط به تشکیل پرونده دانشجویان
4- انجام امور مربوط به صدور فیش تسهیلات دانشجویی
5- تنظیم و ارسال مکاتبات اداری
رئیس اداره تغذیه:
1-نظارت بر مفاد قرار دادپخت وتوزیع غذا
2-نظارت بر کیفیت مواد اولیه غذایی از نظر دارا بودن مجوزهای بهداشتی ،مارک ،تاریخ انقضا و......
3-نظارت بر کمیت وکیفیت غذای ارائه شده به دانشجویان ،اساتیدوکارکنان
4-نظارت بر عملکرد اتوماسیون تغذیه از نظر افزایش اعتبار ،رزروغذا،وآمارهای پخت بصورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق اپراتور اداره تغذیه
5-ایجاد ارتباط با شورای صنفی دانشجویان واخذ نظرات آنها در مورد کمیت وکیفیت غذا های ارائه شده وتلاش درجهت ارتقاء بهبود خدمات تغذیه
6-برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه غذایی سلف سرویس
کاردان اداره تغذیه:
1-انجام کلیه خدمات اتوماسیون تغذیه مانند افزایش اعتبار ،رزروغذا،برنامه ریزی دستگاههای کارت خوان و....
2-اخذ آمار رزروغذا وپرینت اسامی رزروکنندگان غذا وارائه آنها به پیمانکار جهت پخت وتوزیع واعلام گزارش به رئیس اداره تغذیه
3-انجام وظایف رییس اداره تغذیه در صورت نبودن رییس اداره تغذیه
ناظر سلف سرویس:
1-اعلام گزارش به رئیس اداره تغذیه در صورت بروز هر گونه مشکل در اجرای مفاد قرار داد توسط پیمانکار
2- نظارت بر کیفیت مواد اولیه غذایی از نظر دارا بودن مجوزهای بهداشتی ،مارک و تاریخ انقضا
3- نظارت بر رعایت سرانه های غذا در پخت توسط پیمانکار ونظارت بر کمیت وکیفیت غذاهای توزیع شده به دانشجویان ،اساتید،کارکنان
4- نظارت برکلیه مراحل پخت ، توزیع و ارائه گزارش به رئیس اداره تغذیه
2 2
بازدید امروز: 8 بازدید کل: 6823